Jisses vilken dag

Morgonen var spänd.....Hämtade sonen som inte mådde bra alls....iväg till Tingsrätten för rättegång.
Möttes direkt innanför dörren av åklagaren som tog oss åt sidan ....hon var supertrevlig och stöttade sonen som höll på att svimma när det var dags att gå in i salen.

Eftersom resten av oss i familjen skulle vittna fick vi vänta utanför och gå in en och en....jag sist.
När det var klart fick vi gå....även sonen, vilket han ville mer än gärna.

Jag hade gärna stannat för att få reda på dom....nu får vi vänta på brev.

Hoppas att detta blir ett avslut på det hela så sonen kan gå vidare....

Stort tack till Kicka, Emma, Nellis, Mariann med man för att ni fanns med och stöttade både son och resten av familjen denna jobbiga dag :)
Han kände sig tryggare av att veta att ni fanns där...Mariann på första parkett...alldeles brevid honom :)

Hade tänkt fixa några ärenden jag inte hann igår men fick lägga ner dom i dag också.....Barnbarnet ringde och ville komma .....
Det blev lite stress med mat och få hem snuttan igen innan dansträning:)

Hjälp så länge sen det var jag dansade känns det som!!! :)
Och med flera veckors influensa så känns det att kroppen inte har ork.....efter en halv dans flåsade jag så jag trodde jag inte skulle få luft!
Mjölksyra i benen....jisses!!
vilade lite mellan varven och så på`t igen :)

Hade glömt hur jäkla roligt det är!!!!!!!!!!!!! :)

I morron är det jobb som gäller....nästa dag dans.....:)

Hade tänkt åka på ljusparty efter dansen....men orken tog slut helt enkelt.
Nu ska jag ta en dusch och bara sätta mig i soffan och fundera över dagen.....behöver gå igenom den känner jag så kanske det finns en chans att jag kan sova sen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, vilken dag du haft min vän!!! Hoppas nu att allt går bra för er!!

Stor kram från mig till er!!

2010-01-25 @ 22:07:14
URL: http://missmariafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0