Laddad!

Håller nog på att friskna till hörrni....rastlös som attan!
Och laddad till tusen inför allt möjligt.
Vill dansa NUUU!
Känns som det var år sen sist....
Får stega igenom lite i huvudet eftersom jag fortfarande flåsar som en blåsbälg bara av att gå lite fram och tillbaka mellan rummen.

Även sugen på att sjunga lite....har börjat fundera på om jag ska våga låta nån "kunnig" lyssna/titta på några av sångerna jag skrivit. Ett stort kliv dock.

Saker och ting rör lite på sig....inte bara muffinsöverhänget då....
Känner positiva vibbar lite här och var.....
Undrar om man märker dom mera när man inte letar eller förväntar sig dom?

Senaste dagarna har jag funderat mycket på en mängd olika männsikor som jag träffat på och umgåtts med i olika skeden av mitt liv.
Fantastiskt så mycket man minns när man väl tänker efter :D

Känner mig glad, tillfreds med livet och förväntansfull .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0