Litet kaos

Fast det är ju hanterbart...lite jobbigt läge bara.

Jag missade första danskursen för i år pga jobb....både positivt och negativt kan jag tycka :)

Ytterligare vattenrör som inte vill släppa igenom nåt vatten alls medans andra fullkomligt sprutar ur sig så det är blött både på väggar och golv :)
En massa folk som springer omkring och "rörmokar" .....stökar till det värr än vanligt....men det är ju snällt att dom försöker få i ordning på saker och ting!!!

"Rymde" en stund igår igen från röran....till mamma för dusch och sen på Partylite möte.
På tal om rymma ja....har fått en föraning om hur tomt det kommer bli här den dan dottern flyttar hemifrån :)
Hon orkade inte med att vara utan vatten, allt folk som är här både dag och natt, att dom rivit upp en vägg i hennes rum(rör och ledningar går där så det var tvunget!) så hon inte kan vara där just nu.
Så hon packade en resväska med kläder, tog sina sängkläder och dator och flyttade hem till sin bror!
Uj så konstigt det känns.....var inte beredd på att klippa av navelsträngen så där akut :)

Träffade ena brorsdottern idag en snabbis. Skulle vilja prata en långis:)
Hon är en mysig tjej och jag känner att vi är väldigt lika!
Önskar henne all lycka till just nu!

Har en hel lista på människor jag vill träffa för en fika och en pratstund.
Och en med viktiga samtal jag behöver ringa.
Hmmm nu har en hel dag gått igen utan att jag lyft luren.
Kanska ska schemalägga dessa saker så dom blir av....men så tråkigt det skulle bli! Skulle ju kännas påtvingat och inte ett val för att jag vill.
Näe...jag får nog helt enkelt vänta in orken och den rätta viljan

På sofflocket :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken bra dag!! Härligt att ha L för sig själv!! Skulle vara underbart att lära känna henne!!

2010-01-21 @ 21:32:21
URL: http://missmariafia.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu bidde det ju helt galet!!! :) Kommentaren var ju till förra bloggen!! :)

2010-01-21 @ 21:36:57
URL: http://missmariafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0