Menlös lördag

Känns lite som att den här dagen lika gärna kunde låtat bli att vara :)

Vaknade utsövd ...såg att solen sken och kände mig på ett strålande humör:)
Och det ville jag använda till något bra, som fick mig att fortfarande hålla kvar den känslan.

Tror ni nån annan ville dela den här dan med mig?! Nope!

Fick lite trevligt besök som avbrott....en fika och en kort pratstund med M innan hon tog med sig min dotter och åkte iväg för shoppingdag.

Själv blev jag kvar vid datorn....kände hur den där lusten att göra något försvann mer och mer
Just idag av alla dagar kände jag INTE för att göra något ensam.....

Fick till slut med mig sambon och son till affären där jag fick dom att välja middagsmat....och sen fick jag dom att laga den också hahaha:)
Antaglingen för att dom märkte att mitt humör var på väg att dala rejält

Efter att ätit blev det soffan .....Finns ju bättre program än Robinson....men inte med dom kanaler vi har.
Nu ska jag ialla fall titta på nån gammal film och vräka i mig glass med maränger och chokladsås.

I morron är det fullt upp igen.....till pappa, mamma, vara lite hjälpare vid en visning och sen jobba själv.
Och så ska jag försöka ladda lite inför en jobbig måndag.
Behöver känna mig samlad för att kunna stötta sonen i en viktig dag i hans liv.
Resten av veckan är det full speed....är det därför jag redan känner mig lite rastlös? Kan det vara en begynnande inre stress?

Kommentarer
Postat av: I-L

Hmmm, jag vet någon som brukar tala om för mig att ta det lilla lugna,, inre stress är en farlig stress.. Var rädd om dig <3 Kram

2010-01-24 @ 14:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0