Min dag.....

Idag har det varit min dag!
En jättebra enligt mig, men om man skulle fråga en näringsexpert så skulle han/hon gråta blod haha :)

Först sov jag länge.....när jag vaknat till hämtade jag telefonen, buffade till kuddarna och lindade in mig i täcket och så hade jag låååånga samtal...bla med mamma:)

Gick inte upp förrän runt kl 12.00

Tog lite fil...satte igång en maskin tvätt och en med disk och sen......har jag inte gjort ett skit nyttigt!

Jag har suttit vid datorn nästan hela dan. Rört lite på mig och stretchat lite mellan varven...varit i affären och köpt tidning. Passade på att andas lite frisk luft :)

Jag har läst bloggar, tittat på bilder....fixat på FV och FT
Fått en ny cybervän i Serbien som jag pratat med halva dan hahahaha

Och förutom filen, några kycklingnuggets som jag nyss stekte upp så har jag levt på kakor och godis HELA DAN! I ETT KÖR! hahahahaha :)
Ok,magen är väl inte så jätteglad...men som tur är så är resten av kroppen större än själva magen...och resten av kroppen är glad :)

Som sagt, en mycket onyttig dag. Men allt jag gjort idag har jag gjort för att jag VILL!! :)
Och livskontot bara fylls på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0