Mount Everest

Ja nu har jag varit uppe på toppen och vänt ner igen....på mitt stryktvättberg alltså

Har en förmåga att samla allt på hög....bara stryka det man behöver för stunden för det är sååååå tråkigt.
Går och drar på det och känner "måstet" nästan kväva mig

Men idag kände jag att NU ska jag stryka....och inte för att jag måste utan för att jag vill!
Och tänk så lätt det gick :)
2½ timme senare har jag iofs mer värk men jag är fortfarande på bra humör.....hunnit med att "vila" i mina tankar där jag stått helt ostörd
Gått igenom lite danssteg....sjungit lite....funderat....

Nu kurrar det i magen så det blir till att fixa lite ätbart.
Ännu en lugn hemmakväll väntar i soffhörnet. Börjar nog bli utslitet snart :)

Tror inte jag har haft det lugnt och vilat så mycket i hela mitt liv som jag gjort de sista veckorna!
Ätit det jag vill när jag vill....helst godis och smörgås och gärna mitt i natten.
Och jag bryr mig inte ens om att kläderna säkert blivit lite mindre:)
För jag känner så jäkla nöjd med situationen just nu....känner mig tillfreds och den känslan tänker jag hålla kvar så länge jag kan. För jag vet ju av erfarenhet att det inte håller för alltid:)

Men i morron får soffhörnet vara orört.....för då har jag en visning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0