Ny istid?

Nu tror jag bestämt att vi fått vinter för flera år!!!
-16...fortfarande....igår var det nere på -7 en sväng....men vädergudarna ville nog bara busa lite:)

Idag har jag varit ute.....sonens bil hel och jag hämtade dottern vid bussen när hon kom från skolan
Vilket gjorde att jag missade en tjej som skulle hämta sina ljus :) Snacka om taskig tajming.

Nu väntas fiskgratäng, potatismos, majs och tomater/lök/fetaost mmmmums

Ska nog dra på mig par sockar till ...jädrans så kallt det är på golvet :)

Försökte stega igenom tävlingsdanserna lite förut...men jag kan inte andas när jag rör mig!!! :)
Fick snabbt lägga ner det.....
Bara fyra veckor kvar :) Och tiden bara springer ju iväg.....hujeda mig
Ska försöka hänga på så gott jag kan.....Första tävlingen nånsin i Östergötland!!!!
Och i vår hemstad också!!!!! Roligt ska det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0