Nyårslöften

Jäklar i den så glad jag är över att jag inte avlade några löften som att går ner i vikt, leva sundare, börja träna mm
Fattar ni vilken ångest jag skulle haft då hahahahaha
Nu slipper jag det :)

Efter gårdagens frossande blev dagen en aning torftig......kom på vid 19.00 när magen slutat kurra och börjat  illvröla att jag glömt att äta på hela dagen!!!
Endast druckit ett halvt glas vatten....

Har ägnat dagen åt att vila.....pula med datorn .....två lååååånga samtal som bjöd på både allvar och skratt
Sen började jag städa bort julen och det tog ett bra tag kan jag säga.
Hur mycket barr finns det på en gran?! :)
Tycker den ser ut att ha minst lika mycket som när vi köpte den....undrar i så fall vem som hällt ut allt barr på golven :)

Nåja....pizzabud blev dagens räddning innan jag svalt ihjäl :)
Som om det vore nån risk :)

Lite sorg i kanten dock på dagens livskonto/blad......men det hör till själva livet och 2010 års livsinställning så här långt gör att jag kan hantera det. Klappar mig själv på axeln! Duktig Gittan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0