Oj vad dagarna går fort!

Sitter inte vid datorn så mycket längre. Och när jag väl är här vill jag kolla runt på vad ni haft för er:)
Nu försöker jag hitta så mycket som möjligt från Skånetävlingen som var i helgen....vill ju se bilder och filmer av mina dansvänner runt om i Sverige!

Själv ligger jag i hårdträning....på soffan :)
Fast idag var jag iväg på lite riktig träning faktiskt. Det går lite sisådär...hjärnan vill men kroppen hänger inte med :)
Har flås som en lungsjuk 80 taggare dessutom.....Med med dom förutsättningarna så är jag nöjd med dagens övning:)

Nu hinner jag inte med att öva nåt mer innan tävlingen som är om TVÅ VECKOR!!!!
Får bli den mentala träningen på sofflocket :)

Det ska bli riktigt spännande! Tänk, den alldeles första Linedancetävlingen i Östergötland kommer ske just i Linköping.
Men trots att det är på hemmaplan så är det ingen i min familj eller släkt....eller vänkrets som anmält sitt intresse att se på tävlingen. Snacka om att va dissad hahahaha :)
Och nu är ju typ platserna slut.....Men vi har ju vår lilla hejarklack bland dansarna. Vi hejar på varann :)
Ingen mördande konkurrens här inte!

Ska bli så kul att träffa några Skåningar och Värmlänningar igen :)
Ibland känns vårt land vääääldigt stort. Och ibland så litet.....nu iveckan ska jag träffa en skolkompis som jag inte sett på över 20 år. Ska bli jäkligt roligt:) Och det mötet kan jag tacka två stora skapare för FB och PL  hahaha

Imorrn missar jag danskurs.....ska på annan kurs....ibland får man välja det viktigaste framför det roligaste:) Fast å andra sidan får jag träffa några riktiga guldgruvor där....
Hur man än vänder på det så blir det - bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kommer och hejar!!! :)

2010-02-01 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0