Så var det igång igen...

Har jag sovit gott inatt?
NÄÄÄE
Förkylningen är bättre...halsen likaså förutom att jag blivit lite hes
Hostar som attan och är trött och flåsis....men som sagt mår bättre och borde äntligen få sova lite...
Men då ska det värka så in i den istället...
Och så kan inte hjärna varva ner :)

Har legat och DANSAT halva natten :)
Försökte lite avlslappning och chi gong ett tag...men det hjälpt föga...var snart tillbaks till shuffel, pivot turn, toe strut osv osv osv osv osv........

En lugn dag annars...det tackar jag för....skjutsade dottern till skolan för att lämna/hämta uppgifter, köpt en pyttebit tyg som jag inte vet än vad jag ska ha till hihi :)
sen har jag "jobbat" lite vid datorn....ringt en massa viktiga samtal...föreberder lite middag(helstekt fläskhare, potatis, sås och sommargrönsaker)
Ska hämta sonen som vill ha hjälp med hårklippning....
Sen händer inget mer ...häpp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0