Små ljusglimtar i vardagen....

Vet inte riktigt vad som har hänt....borde vara smått hysterisk egentligen.
Kanske t om sitta inspärrad och banka huvudet i väggen....

Men jag bara: Jaha, har DET gått sönder nu också ?!
Eller: Jaha, inget vatten...får väl åka nånstans och hämta då....och duscha
Eller: Jaha...lite extra feber nu igen....ja men pilla i sig lite panodil och inta soffläge
Eller: Jaha....nu är det två läkarbesök, en bilbesiktning och ett jobb på gång...(typ samtidigt) Det blir som det blir, vi kommer när vi kommer.

Rätt skön känsla att liksom bara skita i allt, fast ändå gör jag ju inte det.
Men jag jagar inte upp mig.....

Fast den dan kommer när jag ligger där i fosterställning och bara gråter och tycker hela livet suger...men om  dom dagarna inte kom emellanåt....hur skulle jag då kunna uppskatta det som gör mig lycklig? Om allt bara var rosenskimrande hela tiden....då skulle ju det bli tjatigt i längden, eller?

Idag har jag i alla fall retat upp mig...på något så simpelt som ett spel jag aldrig skulle spela, Farmville :)
Samtidigt så tackar jag Gud (eller nån) för den som uppfann just Facebook....eller den människa som höll på att tjata hål i skallen på mig att jag skulle gå med där....för just idag, ikväll känns det så himla gött i hjärtat att ha hittat en tjej som jag tänkt på så otroligt mycket under många år! :)

Kommentarer
Postat av: Malin Trygg

kram moster

2010-01-21 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0