Troll i huset?!

Nu börjar jag undra på allvar....om det inte går troll i huset!?!
Det har hänt så mycket nu att jag faktiskt tror att "någon" eller"något" inte vill att vi ska vara kvar här av någon anledning.

Vi kämpar med att få ekonomin att åtminstone gå runt....men det händer saker heeela tiden som gör att vi typ kraschar.
Diskmaskin går sönder....tvättmaskin....rör som springer läck......värmepumpen lägger av....
I förrgår började det plötsligt droppa vatten på mig när jag satt vid datorn.
Det finns inga rör eller ledningar där som kan läcka! :)
Torkade...ställde fram en bunke...och sprang upp på övervåningen med sambo och barn i hälarna för att kolla läget....näpp, fanns ingen förklaring.
När vi kom ner hade det slutat droppa.....ETT VARSEL, sa jag.

Igår kväll vattenfylldes källaren - igen
Den här gången får vi bryta upp vägg och grejer för att kunna laga....kostnad för allt detta?!
Tack vare goda vänner som hjälpte oss fixa det provisoriskt så slipper vi mera vattenskada under helgen!


Idag var dottern och duschade hos mormor...efter det åkt vi till restaurang Hamlet där vi hade träff med Maria Graube, Ann-Sofie, Ida, Anette Sidås....dotter med respektive till Maria och en skolkamrat!
Vi hade så trevligt och timmarna bara flög iväg!!!
Hann avverka både västkustsallad, hovdessert, en 5-5:a som blir 54, boka in torp makeover, pommes med chokladsåsdip, ev träningsläger vid konvertering, ge tips om att ta det lite piano istället för att sälja, lite lek med ny mobil, få veta vad var och en är bra på, Kalori Magnetism, boka sexparty och en himla mycket skratt!!! :)





Imorron är det min tur att åka till mamma för att duscha, sen lunchdejt med en go tjej från grannstan:)
Sen börjar dom väl trilla in den ena efter den andra ....till ljuspartyt Kicka ska ha med mormor
Funderat lite på att möta upp dom i dörren med en fin lykta i handen sjungandes "This little light of mine...." :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0