Lördag -Söndag

Lördagen började med sovmorron....sköööönt
Efter frukost tog jag en dusch, fick på mig lite kläder och så åkte jag iväg till Rimforsa.
Hade blivit inbjuden att delta på fina Martinas studentfest <3
Oj så fin hon var!!!!  Jag fick se bilder från utspringet och titta på hennes betyg och stipenduim och alla presenter....jisses sicken duktig tjeja! Tänk att få stipendium som bästa elev på skolan, inte illa!!!!!

När jag vände hemåt så började jag planera matlagning och disk....men när jag kom hem så var diskmaskinen igång! Tack snälla Stoffe för det

Och mat behövde jag inte tänka på heller, för det var bord bokat på Ming Palace! Vilken överraskning....

När vi mätta och nöjda åkte från restaurangen så blev det en sväng till Tivolit som barnen besökt kvällen innan...dom ville göra favorit i repris på pilkastningen :)
Det blev Kicka som tog övertaget och vann stort över grabbarna hahahahaha

Frusna åkte vi sen hem till soffan, en filt , tända ljus och lite film mys....innan det blev dags för Adde att åka hem.
Sen blev det natti natti för mig.....

Idag blev vi väckta av telefonen vid flera tillfällen på morronen...före kl 9.00     hmmmm :/
Hade räknat med längre sovmorron idag....
Men solen sken så jag ut och satte mig och läste lite tills resten av familjen vaknade så vi fick lite frukost.

Nu väntar ett besök hos pappa med lite gotti....
Sen blir det grilla idag alltså....är såååå sugen. Bakpotatis och flintastek

En promenad för att plocka en bukett lupiner och ställa på bordet står också på schemat :)

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-14 @ 11:07:09
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0