Tappat intresset för bloggen

Dom flesta som tittar in här vet nog redan vad jag pysslar med på dagarna :)

Har tappat lusten att blogga....tom spela FV hahaha det ni

Det har hänt mycket de senaste veckorna.....har mått ganska ok
Litet bakslag i kroppen när det blir lite för mycket av det goda bara.

Har firat födelsedag med mamma och Mariann, Krister och Maria och min familj
Som tack för tårtan fick jag en jättefin korg med en stor Dahlia i av K+M+M
Mariann gav mig ett änglahalsband <3
Mamma gav mig en slant så jag kan köpa lite blommor till mina balkonglådor:)
Christoffer uppvaktade med jordgubbsbakelse på förmiddan och av Kicka fick jag en jättefin klänning/tunika
Adde gav mig vita 3/4 byxor och en fin penna.

Sen fick jag en present som låg i brevlådan.....anonymt....spännande! Men jag skulle ju så gärna vilja tacka personen!!

Dagen efter åkte Kicka och jag till Kolmården tidigt på morronen. Vi hade blivit inbjudna att delta i körsång med delfinerna!
Vilken upplevelse!!!!  Jag blev så otroligt glad och lycklig efter dom timmarna. Snacka om friskvård på hög nivå.
Vi fick stanna i parken tills det stängde, så vi vandrade omkring. Perfekt väder för en Kolmårdentripp
Åt lunch på uteservering med utsikt över Bråviken....lätt soldis och ljumma vindar . Härligt!

Igår fick jag äntligen lite tid över till lite dans! har inte tagit ett danssteg på flera månader....snacka om att hjärnan stelnat!! kom inte ihåg mycket kan jag säga....men jag hankade mig fram då coh då.....har nog nån typ av whiplash pga jag var tvungen att titta på alla runt omkring mig hela tiden hahahaha :D

Idag får ÄNTLIGEN min lilla, stora son sluta skolan!!!!!!!!!
GRATTIS Adde till studenten!!!!!!!!!
Du har fått kämpa i motvind under alla dessa år. Önskar dig all lycka i framtiden och hoppas du kommer trivas på det jobb du valt <3
Vi firar lite ikväll med familjen.....och nästa lördag lite mera. Får sprida ut det lite, det blir så mycket på en gång annars.Imorron ska jag fira en annan student.....GRATTIS Martina! Lycka till i framtiden! Du är bara så himla bra tjejen!!!

Har liiiite "jobb" pyssel idag....sen ska jag bara njuta av en helg utan en massa farande.
Ladda inför nästa vecka som innebär nya utmaningar!!!!
Tror jag behvöver en och annan lyckospark inför det :)

Önskar er alla en trevlig helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0