Blandade känslor

Ja så var vi där igen....lika oförberedd varje gång, fast jag VET att dom här perioderna kommer då och då...
Ledsen och glad om vartannat....svårt att reda ut vissa känslostormar som anfaller....Suck, det är jobbigt att vara känslomänniska:)

Slutet av förra veckan kändes himla bra....umgås med goa vänner, dricka lite vin och ha allmänt trevligt, danskurs med trevlig avslutning....
Helgen blev bra på sätt och vis :) Men det var där det började storma....
Tre olika anledningar till att jag plötstligt kände mig väldigt "utanför"...och den känslan sitter fortfarande i. Än har jag inte fått nåt grepp om hur jag ska få bort den. Men det kommer väl när det är dags.....

Missade kursdag 2 vilket gjorde mig ledsen, hann inte vinka av Pernilla och Jonna vid tåget vilket gjorde mig ännu mera ledsen....och så det här andra uppå det.

Så den här veckan började sisådär...även om måndagskvällen bjöd på skratt i härliga människors närvaro.
Missade dock danskursen...minns inte ens för vilken gång i ordningen.....

I söndags åt jag frukost - och mat på kvällen.....i går blev det inte heller nån middag. när jag kom hem var jag för trött för att äta. Somnade hungrig och vaknade ännu hungrigare, konstigt va? :)
Nu har jag fått i mig en smörgås och jag planerar äta middag idag:)

Ska även försöka ta mig ut lite i solen....kanske den kan hjälpa till att jaga bort mina "ledsen-känslor"

Ha en bra dag alla därute!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ta hand om dig vännen!!! Inte bra att du ska känna dig så där!!!

Vet dock hur det känns.... Man kan inte rå för sina känslor.....

Du vet vart jag finns!!! Varm kram till dig min vän!

2010-03-09 @ 19:56:13
URL: http://missmariafia.blogg.se/
Postat av: Galen Tudegård

Men Gittan då!



Du vet att DU kan ringa mig, precis som JAG kan ringa dig... 2 själar, samma förståelse?!?



Kramkramkramkramkramkramkramkramkram & pööööööss!

2010-03-13 @ 20:41:14
URL: http://tudegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0