Ny vecka.....

Bara att ställa om fukus som T säger hihi
Men jag har fokuserat så mycket i helgen att jag behöver lite semester!
Så jag ska VILA!!! Det ni....

Läsa lite, dansa lite, hälsa på mamma och pappa, klippa mig.....försöka att inte tänka så mycket, fast det blir nog svårt :)

Just för tillfället är allt så tyst här hemma. SKÖNT. Länge sen alla utom jag var iväg nånstans samtidigt.....
Ska läsa tidningen i lugn och ro....med en kopp kaffe kanske....gå och dra i pyjamas tills jag måste ge mig iväg för att hämta barnen och handla lite. Fast det har jag iofs gjort i pyjamas förut hahahaha

En dag klädde jag inte på mig förrän jag skulle iväg på dansträningen på kvällen, då bytte jag till joggingbyxor HA HA HA

Skönt när livet bara flyter på och man inte behöver bry sig så mycket om saker och ting.

Hade tänkt att ta itu med att lagra vissa saker jag vill spara och sortera ut sånt som kan kastas eller lämnas till "Kickas garage" som behöver fyllas på inför loppis säsongen. Men eftersom min kropp, framför allt min högra axel/arm har gått i strejk så behöver jag hjälp med att plocka och packa....och jag har ju ingen hjälp idag så.....

Ser fram mot flera händelser den här veckan.....gott när man känner förväntan inför saker ....
Men jag tar en dag i taget.....och idag ser jag fram mot kvällen och danskurs:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0