Så det kan gå!!

Minns inte när jag försov mig senast!!!!Och att försova sig en lördag är väl höjden av skrattretande ändå?!
Jag behövde inte gå upp jättetidigt ens en gång, utan hade sovmorron......men hade en tid att passa och skulle hinna med en massa saker innan dess....hade jag tänkt :/

Och allt är kattens fel!!!!!!!!!!!!!

Han väckte mig halv sju, då ville jag INTE gå upp.....det tog en stund innan jag somnade om och antagligen stängde jag av väckarklockan nånstans i mitt zoombieliknande tillstånd....

Katten hade väl kunnat försöka en stund senare då!?! Men näääe....jag vaknade med ett ryck 11.40
Skulle vara i Gistad 13.00
Insåg att som nummer ett på dagens omgjorda lista stod: Ta min stela kropp nerför trappen - i med lite piller - en snabbdusch - en macka och lite juice - in med grejerna i bilen och så iväg!

Det blev en jättetrevlig eftermiddag :)

När jag så kom hem upptäckte jag att vår inneboende "Inga" hade varit himlas lat idag.....så det var bara att sätta igång en maskin disk och en med tvätt....dra på ugn och spisplatta och börja fixa lite mat till sjuklingarna som SOV MIDDAG!

Preciiiis innan jag skulle ge mig iväg på förmiddagen så dök Mariann upp....och jag hade inte tid :(
Hon var så snäll och hade med sig papper som jag skulle ha med.....och så fick jag en jättefin ängelberlock i present....och så en present som blev till barnen också....RÅMJÖLK! så nu ska här göras kalvdans....mums!

Ikväll är det dans i Nyköping, men jag är för trött för det tyvärr......behöver vila lite tills i morron
Då ska jag träffa några av dansvännerna.....några i Norrköping och så senare några i Linköping:D

Undrar jag om den där "Inga" fixar sina sysslor tills jag kommer hem...och t om lite mat kanske?

Nu börjar snart körslaget! Det ska bli kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0