Stiltje

Ja här händer inte mycket....eller jo det gör det ju, men inget värt att skriva om :)

Helgen tillbringade jag mestadels i soffan...sååå skönt att bara slappa och vara.
Feber och värk gjorde att jag valde att avstå "Dansens dag"...men oj så jag grämde mig över detta hela lördagen!
Kollade klockan: "Jaha, nu lär dom sig Salsa!"......." Nu har dom uppvisning"...osv

Ända gången jag var utanför dörren på hela helgen var när jag kastade en soppåse och köpte kvällstidning :D
Bara vilat, ätit gott och tittat på skitfilmer hahaha

Igår pallrade jag mig iväg till danskursen, men det gick inge bra. Sååå stel i min värkande kropp.
Kicka hade jätteroligt åt mig....tyckte jag såg ut som om jag vore stelopererad i hela kroppen där jag stapplade omkring. Dessutom var inte hjärnan med heller....så jag yrade lite, fast det är ju iofs inget ovanligt :D

Idag är det telefonterror här....det ringer och ringer i alla telefoner jag har....samtidigt!
Och så har jag hunnit iväg till mamsen....
Nu är det läkarbesök som gäller.

Ta det försiktigt ute i halkan allihopa. Var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0