Straffpoäng till mig!!

Skäms Gittan....fy fy fy på mig
Så jag bar mig åt på danskursen ikväll :/
När kroppen för en gångs skull hängde med någorlunda så var hjärnan hemma!

Jag försökte verkligen där ett tag....men fick skrattanfall för det gick käpprätt åt h-e rent ut sagt.
Snacka om totaly lost....
Jag var mest i vägen för dom andra på golvet, sorry

så jag satte mig en stund och försökte hypnotisera Challes fötter....och memorera stegen på så sätt
Försökte igen och satte en hel vägg...i slowmotion men ändå :)

Sen blev det en ny vägg :(
Och sen kom musiken igång :((
Inte ett rätt!!!!

Satte mig igen - upp på golvet och försökte - NÄE - satte mig igen .....och så höll jag på
Sen gav jag faktiskt upp.
Insåg att detta är en dans jag måste träna mentalt hahahaha
Behöver fler genomgångar för att jag ska sätta den.

Dessutom kände jag mig lite sorgsen idag....har ju missat större delen av den här terminen vilket gör att när musik sätts igång så känner jag inte igen den! Har inte en aning om vad det är för dans! Måste titta halva dansen innan jag kan försöka hänga med lite.....hualigen så sorgligt

Nästa vecka kan jag inte vara med heller.....jag kommer gråta blod om det lärs ut en nightclub eller chacha den gången. Bara så ni vet!

Ska försöka ta mig ner till lokalen en stund i morron kväll för att svänga lite med dom brudarna....dom brukar inte ha så svåra danser vilket är bra för en nedbruten människa med taskigt sjävförtoende som dessutom delar ut straffpoäng till sig själv!! ;)

Kommentarer
Postat av: Emil

Gittan, det är lite tråkigt att du inte har varit med så mycket den här terminen, när jag har varit med. Men du ska vara glad att du hänger med i svängarna, bättre än vad jag gör :P hehehe :)



Sen så ska du inte dela ut straffpoäng till dig själv...



tycker du ska åka till dansen imorgon och dansa av dig... De danserna klarar du iaf :) det vet jag :P

2010-03-22 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0