Vad hände?!

Vart tog den här veckan vägen tro??!!

Det kanske är så som det sägs...att tiden går fort när man har roligt :)

Och det har jag hunnit ha iveckan som gått...flera gånger om till och med.
Inte bara kul iofs...men det har funkat det också.
Tre läkerbesök för familjemedlemmar på fem dar....+ att tre av dom däckat i magsjuka och ett par dessutom i influensa. Sen är det bihålor som spökar för en...

Jag då? Jotack.....mådde lite illa en dag, var lite yrslig och hade lätt huvudvärk. Och varit jättetrött....Men det var alles.
Idag är tredje dan som värken i kroppen är extremt hanterbar....inte smärtfri men så nära man kan komma tror jag. Eller också inbillar jag mig hahahaha
I vilket fall som helst så mår jag rätt bra!! Jäklar så gött det känns för en gångs skull :D

På dagens schema står: Frukost - Möte - Handla - Hälsa på pappa - Trixa lite med datorn ;) - Fixa en stor sallad med en massa gott i till middag - och så slappkväll i soffan:)

Helgen kommer bli spännande, då är jag nämligen inte hemma många timmar. Om nu sjuklingarna klarar sig utan mig förstås :/
Hjälp mig nu att hålla alla tummar och tår för att jag får hålla mig så frisk att jag orkar med.....tack :)

Önskar er alla ett trevligt fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller alla tummar jag har!!! :)

Ha en trevlig helg!!

2010-03-20 @ 00:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0