Vinter och vår om vartannat....

Natten till söndagen sov jag nästan ingenting....av rädsla för att försova mig IGEN hahaha
Söndagen bjöd ju på spännande möten med trevliga, roliga och helt underbara människor!
Har haft en jättetrevlig helg, om än tröttsam :)

Nu på morronen har jag ensamtid....skönt!
Alla i familjen är iväg....ingen att skjutsa/hämta för tillfället....tyst och ensamt....

Tänkte ha en lung dag idag, det behövs efter helgen.
När Kicka kommer hem från skolan ska vi pyssla lite i loppisen:)
Laga lite mat och sen dra iväg på danskurs. Längtar efter en nightclub eller cha cha idag hihihi

Känner mig för tillfället himla nöjd med tillvaron.....värken är hanterbar, livet rullar på och jag känner mig allmänt glad. Tror jag vet vad det beror på! ;)

Önskar alla en trevlig måndag....med sol, nån minusgrad som snart vänder till plus.....som sagt, lite vinter...lite vår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0