WHUUUUT?!

Träningsvärk i mina ben?! Det var så länge sen att jag undrade vad som hände när jag kände hur stela och onda dom lurviga var. Och ja, dom  ÄR lurviga. Behöver ju all isolering man kan få i vinterkylan...men snart är det dags för stora vår rakningen hahaha

Åkte ner till dansen igår kväll, som ni kanske förstår.....TACK Challe för att du peppade självförtroendet lite:)
Många av danserna kunde jag både på 1:a och 2:a kursen.....dom jag inte kunde gick lätt att hänga med i.
Och så busade vi lite :P
Stod längst bak och var sååå noga med att dansa basic med ettorna...så kom Challe med ett finurligt leende och ställde sig där och så dansade vi med teknik och armar! Så himla roligt!
Och fin i håret var han också lilla gubben;)

Fick tyvärr lite bråttom iväg hem så jag hann aldrig gå igenom 2:a dansen med musik, men försökte hänga med på utlärningen. Den vill jag gärna kunna dansa.

I pausen mellan grupperna dansade C måndagens dans och jag försökte verkligen hänga på där ett tag. Men som sagt, den behöver jag gå igenom många gånger.


Innan det blev kväll igår ....när det var förmiddag, så åkte jag för att fika och prata lite med T med familj.
Vilka underbara människor! Och jag ska villigt erkänna att jag nog blev lite kär .....:D

M och jag håller på att planera vår Skåneresa helgen efter Påsk. Spännande...tänk att åka iväg utan att det står dans på schemat, undra hur det ska gå?!
Hon hade tagit ut kartor och grejer som vi tittade på igår....

Idag är en ny dag.....ska bli spännande att se vad den har att ge
Först och främst ska jag skaka ur brödsmulorna ur tangentbordet!
Patetiskt att äta frukost framför datorn hahahaha

Kiwi, rostad med jordgubbsmarmelad och ett glas juice. Svårare behöver det ju inte va ;)

Sen tänker jag fixa lite disk och tvätt...svabba av köksgolvet och sen bär det iväg till VC , fast inte med mig, jag är bara chaufför.
Handla med mamma och så efter middagen blir det en massa TUTTAR!
Ska iväg på BH-party....det ni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0