Allt ok!

Mötet gick kanon ;)

Kommer sakna dom här stunderna nu när jag inte kommer närvara på Kerubernas möten längre....nu ska jag ju ha egna för min enhet.

Lite fuskigt för dom som fått vara med i flera år, och jag bara en kort stund....:)

Fick en jättefin blomma och en ännu finare present av min ledare ikväll! Det var nära att en tår kom...tur jag redan var rosslig i halsen så ingen märkte av "tuppen"

Att jag sen fick alla enhetens hedringar för två månader i rad var en smärre chock! Det hade jag ingen koll på alls, skämdes nästan lite där ett tag.

Men nu om aldrig innan så har jag förstått att ALLTING GÅR!!!
Lite stolt över mig själv tillåter jag mig att vara, men bara för en stund så jag inte blir stöddig hahaha :D
Jag har misslycktas så många gånger i mitt liv, blivit så besviken så många gånger att jag till slut bara flöt med strömmen....vågade inte ta några risker. Tänkte att jag tar saker och ting som dom kommer....men vad är det då som kommer?

 Inte förrän jag blev pressad att sikta mot stjärnorna så nådde jag bergstoppen. Och det räcker gott och väl, för ett tag. Måste mellanlanda där känner jag.....
Men hade jag bara tittat på bergstoppen så hade jag fortfarande traskat omkring i gruset, det är jag säker på.

Jag har mycket nytt nedpackat i min "nya ryggsäck".....bla ska jag börja spela livsgolf ;) Sug på den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0