Jisses, vart tar dagarna vägen?!

Jag hinner bara vakna så är det dags att lägga sig igen tycker jag! Vart sjutton tar tiden vägen?!

I lördags vaknade jag utvilad och satte igång lite "mamma pyssel"...dvs fixa lite disk, tvätt och golvmoppning medans jag väntade på att familjen skulle vakna.
När dom väl gjort det och vi fått lite frukost så ändrade jag om mina planer för dagen.....SOLEN sken ju och det var varmt och skönt :D

Så jag bänkade mig på altan med lite att läsa, och där var jag kvar resten av dan!
Framåt kvällningen fixade vi lite grillat med tillbehör och lördagen var fulländad.

Söndagen var snart över.....och idag har jag hunnit så mycket men ändå känner jag mig så lugn och utvilad.
Planerat och fixat lite inför morrondagen....förutom allt jobb inför det stora mötet så ska det ju sjungas och ätas tårta och delas ut presenter till min "lille" son som fyller 20 år!
Även barnbarnet ska hinnas med att firas!

Nu ska jag kura skymning....ett jättebra uttryck :)
Krypa upp i soffhörnet och läsa lite....och släppa alla tankar på i morron....för det är tveksamt om jag känner mig lika lugn när den dagen är över hahaha
Men jag kan garantera redan nu att jag kommer ha haft en fantastisk rolig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0