NU är våren här!!!

Nu grönskar det i dalens famn, och det gör ont när knoppar brister....:)
Så härligt det är med solens värme, se hur det spirar i varenda vrå och den långa vintern är redan glömd

Och det händer så mycket den här årstiden!
Plötsligt har större delen av alla singlar man känner ändrata status till " har ett förhållande"
Inspirationen flödar och en del saker händer så fort att jag inte hinner med riktigt

Tex min lilla "hemlis" ....som jag nu kan avslöja, men som var ovisst in i det sista på valborgsmässoafton....
JAG har blivit en av PartyLites nya enhetsledare!!!! :D
Dom flesta har kämpat länge för den titeln och gått kurser och utbildningar....där ligger jag efter och har massor att ta igen, för det bara hände utan att jag egentligen förstod ....

Så klart känns det kul, och jag är så tacksam för allt stöd jag fått från min familj, kollegor och ledare som trott på mig och som pushat när jag inte trott på mig själv.
Men med förkylning och feber i kroppen och några intensiva dagar på slutet, så sa kroppen ifrån.
Har sovit i typ 36 timmar, har svår yrsel och kräkningar.
Jag vet att det blir så här emellanåt när jag bara springer på utan att lyssna på min redan sjuka kropp....men nu blir det lugnare tempo.
Jag ska i lugn och ro lära mig saker och ting, och få stöd i att vara en bra ledare för min enhet som jag gett namnet "Jofielerna"
Jofiel är en ärkeängel och står för Guds skönhet....färgen gul....och som hjälper en att få frid inombords.
Det tycker jag är fint <3

Eftersom vår linje går på änglatemat så ville jag fortsätta...att gå från en Kerbub till en Jofiel :)

Och i morron har jag tillsammans med M fått äran att hålla i det gemensamma enhetsmötet....pirrigt.
Nu ska jag vila lite och sen försöka få ihop protokoll och vad vi ska prata om i morron.....extra roligt blir det då "mina" tjejer ska vara med på mötet för första gången :D

Om någon skulle vilja vara med på en SPA visning på min altan lördagen 8/5 kl 15.00 så är ni hjärtligt välkomna!!
Ta med en balja och handduk till fotbad.....jag bjuder på fika.....anmälan till mig senast 5/5!!!!
Kan ju va trevligt att få fina fötter nu när det börjar bli dags att gå i sandaler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0