Vissa dagar går inte att planera

Just idag var en sån dag.
Min lilla mamma har varit himla dålig en längre tid nu, och igår blev hon hastigt sämre.
Idag har jag tillbringat min dag med henne på sjukhuset. Nu är hon inlagd och det känns tryggt att hon är i gott förvar. Slipper ligga ensam och sjuk och vara orolig.
Hoppas nu att dom hittar något som hon kan få medicin för så hon piggar på sig lite.
Hon har ju ett helt äventyr framför sig :)

Men dagen resulterade i att jag inte fått något annat gjort!

Det är ju lite att ta hand om när hon läggs in.....och när jag själv inte mår riktigt bra så tar ju orken slut så fort.
Var sååå sugen på potatisgratäng, men när jag nu kommit hem efter en välbehövlig handlingsrunda så blir det pommes och kyckling. Vill ha mat NUUU!

Under dagen har jag haft viss sms kontakt av olika grader, vissa har gjort mig besviken och lite ledsen.
Kommer vi nånsin få kontakt igen? Saknar den!

Nåt gjorde mig lite sorgsen för den personens skull....och ett resulterade i ett samtal som gjorde mig väldigt glad :)
Tänk att det finns människor som hör av sig bara för att tala om hur mycket jag betyder för dom. Blir lika förvånad varje gång, eftersom jag vet att det finns dom som tycker raka motsatsen och inte vill umgås.

Igår kväll hade jag en mycket trevlig stund med "gamla" bekanta , vilket gjorde att jag fick ont i magen hahahaha

Imorron ska jag få träffa lite nya bekanskaper och det ser jag fram mot....sen ska jag ju hinna med mamsen och hennes kisse...och sonen ...och .....mig själv?


Kommentarer
Postat av: Linda

vad är det som inte är bra med mormor? mamma började undra över det rätt mycket efter ditt sms, tänkte jag skulle fråga så man kan åka och hälsa på!! och hjälpa till med katten har vi också tid med. så allt behöver inte ligga på dina axlar :)

2010-05-07 @ 20:41:01
URL: http://litenlinda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0