Vad man ser mycket när man inte hittar!

Ännu en glädjefylld och innehållsrik dag är till ända. Jag har skrattat mycket idag :)
Det är så befriande härligt och ger en sån ro inombords.
Jag har skrattat med mina barn, med en vän i telefonen, med en ny bekantskap på förmiddagen och nu ikväll med ett gäng härliga tjejer.
Jag hade resesällskap till kvällens visning som skulle visa mig vägen hahahaha Har hört talas om levande GPS men hon är inte en av dom kan jag säga :D
Men roligt hade vi och vi såg mycket som vi inte skulle sett annars!
Och snart ska vi göra om resan också, fast då får vi nog hjälpas åt att hitta....vi får gå efter kossornas råmande hihi

Jag känner mig också glad för E! Han har funnits i mina tankar ikväll på sin första visning som visade sig gå galant, jag hade aldrig några tvivel om det <3

Det händer mycket just nu....så många hjul som sätts i rullning och jag ska göra mitt bästa för att kunna hjälpa er alla! Men jag är inte mer än människa, det får ni inte glömma.

Nu ska jag avrunda dagen med lite soffmys med dottern. Ikväll behövs lite starkare medicin för att jag ska kunna få nån blund i ögonen känner jag. Men i morron är en ny dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0