Vardagsmys

I förrgår hade jag lite mys först med mamma....vi handlade och hade sååå otroligt roligt :)
Vi skrattade så vi höll på att kissa på oss, lilla mamma fick sätta sig och vila för att kunna andas....jag fick ett sånt där hysteriskt skrattanfall i den långa kassakön.
Både personal och folk i kön skrattade med oss och sa att vi gjort deras dag till en bättre dag, skönt att man kan glädja nån ;)

På apoteket skulle jag hämta medicin till sambon och rörde ihop personnumret....tyckte receptarien tittade lite konstigt på mig men hon knappade in....sen sa hon lite försynt "Jag har en son som är född -95"
Jaha tänkte jag, intresserad jag är av det då.....SÅ FATTADE JAG!  Oj, vände visst på siffrorna hahaha

"Tyckte det lät lite ungt men man vet ju aldrig i dagens läge" sa hon då och log.....jag skrattade och sen var vi i full gång och pratade om allt möjligt.
Även hon tackade. "Nu kommer resten av min dag att vara den bästa på länge tack vare dig"

När väl mamsen var hemma och dottern på jobbet så handlade jag lite gott och åkte till pappa.
Han blev så glad att se mig <3
Jag kom lagom till Pepparotslådan till kvällsmat, men jag matade honom med räkmacka och han protesterade inte det minsta kan jag säga :)
Lämnade lite chokladhjärtan, bananer och festis efter vår pratstund

Sen åkte jag hem och värmde lite soppa.....fixade med startvisning och hade lite ringaction
Efter det tyckte jag att lite mys i soffan med tända ljus och en skvalleriding var en belöning jag var värd...samt en ask med kärnfria druvor som sällskap.

Gårdagen försvann i ett nafs. Först möte och sen lite middagsfix och resten av eftermiddagen/kvällen tillbringade jag med stora sonen. Vi tittade på tv, pratade och läste....

Hör och häpna, även denna dag går i lugnets tecken!!!
Ikväll blir det let´s dance och familjemys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0