FETTIS-DAGEN

Snart är den stora fettis-dagen snart över för den här gången, så när vi vaknar i morron är vi smala och graciösa igen...eller?
Har offrat mig idag och ätit den enda semla som jag försöker få i mig på ett år. Den var helt ok!!! Både för att den var liten och för att den var gratis :)

Den hade jag förtjänat när jag gick med i "Barnvagnsmarschen" En trevlig promenad i solskenet med glada människor för en god sak. Känns gott inombords

Jag lyckades uträtta alla mina ärenden som jag tänkt idag! Måste ge mig själv en klapp på axeln hihi

Kvällens enhetsmöte var precis så trevligt som vi alltid brukar ha....och så lite till. Mycket glädje och kärlek och så lite fika :D Och info däremellan....

Nu ska jag nanna kudden...klockan ringer okristligt tidigt i morron. Iväg för att hämta sonen och så till sjukhuset för hans operation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0