Ju fler kockar......

Ett gammalt ordspråk som fått ny kraft de senaste dagarna....ju fler kockar desto sämre soppa, så sant :)
Jag har fått alldeles för lite sömn de senaste dygnen, men idag hann jag med att vila en stund på spikmattan med Metitate i näsborrarna :D Tror det var då min själ hann i fatt, för nu känner jag mig rofylld och hamonisk.....eller var det kanske jordgubbarna jag åt till mellis som gjorde susen? ;)

Tänk så konstigt det är med synen....vissa dagar ser man allt i grått och andra ser man allt färgglatt även om det regnar....ibland ser man inte saker fast dom finns framför näsan på en och emellanåt ser man otroligt klart vilka människor som bryr sig på riktigt och är vänner....fast man kanske inte såg det igår....
Vissa saker ser jag väldigt klart just nu även om mitt mörkerseende är kass.
Men jag orkar inte slösa energi på att bli upprörd ens en gång...är det verkligen värt det? Svaret är NEJ
Jag stannar i mitt vortex och intar en studerande position, det känns himla bra. Liksom den bubblande känslan av glädje och skratt som ligger och lurar nånstans i mig, redo att komma fram när jag minst anar det...till helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Grammis

Du .... tänd lampan! Du behöver inte famla i mörker! ;)) <3

2011-03-12 @ 01:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0