Somliga leker med döden!

Hörde på radion: "Vad får man om man slår ihop FETTISDAGEN med KVINNODAGEN?!"
Ja det finns dom som inte är rädda om livet hahahaha :)

Annars var det ett bra uppvaknande....ingen Ove hade smugit sig ner i sängen brevid mig inatt.Solen skiner och t om Gammelkatten har vågat sig ut på altanen. Inte illa....

Känner mig så där härligt tankspridd idag....har massor av saker jag måste få uträtt, men jag har liksom inte kommit igång än. Kommer på mig gång på gång med att bara sitta och titta ut genom fönstret och le....måste se skitfånig ut hahahaha
En bra början är nog om jag kommer in i duschen!

Jisses, nu kom jag av mig....satt och glodde ut igen!!!

Måste komma på nåt till middag också. Ska handla det jag inte gjorde igår...hädanefter ska jag bojkotta Willys frysdiskar. Dom är så höga att jag inte når ner till botten!!!!! Jag får hoppa upp och se till att valk nr 2 hamnar på kanten, balansera på den så att jag inte slår tandköttet i botten på frysdisken och när jag väl har fötterna på golvet igen så känner jag att jag sträckt ryggen. Vem fan har designat dom diskarna?! En karl på 2.10?

FÄRGGLADA KLÄDER ska jag försöka hitta i garderoben idag.....hmmmm......det ska det va till lördagens middag nämligen. Frågan är bara om jag kommer i några av sommarkläderna? Men dom är mest vita och beiga och ljusrosa....inte så färgglatt precis

Nähä ni, nu MÅSTE jag sätta lite fart här....snart ge mig ut i världen och se om den har nån överraskning till mig idag ;)

Kommentarer
Postat av: Grammis

SUUUUURRRPPPPRRIIICCE!!!!

Det är bara mars!!

Kram

2011-03-08 @ 21:31:13
Postat av: Gittan

Jag vet! Säg det till dom som bestämmer ;)

2011-03-08 @ 23:12:31
Postat av: Grammis

Ok men inte förens den 27:de!!!!

Kram

2011-03-09 @ 00:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0