Vårvindar friska....

Alla ni som tvivlade för bara en vecka sen....nu är den här: VÅREN! :)
Det blåser vårstorm...det börjar grönska ...och visst har vi lite till mans en känsla inom oss att nu äntligen.....

Ännu mera känns det nu när man fått se alla fina vår/sommarprodukter från PartyLite....dofta på nya ljusdofter....snacka om att vi har nåt att se fram mot :D
Kick offen gick i glädjens tecken ....och färglatt....och jag  både hade roligt själv samt hann få en och annan att dra på smilbanden den helgen. OCH stötte på Carola på hotellet när jag vimlade omkring mitt i natten i min blå peruk och inte hittade hem hihihi

Sonen är opererad och bor fortfarande hos oss för att få bli lite ompysslad....jag har haft ett och annat möte och en och annan visning, annars har vi myst i soffan och bara varit. Välbehövligt för min trasiga kropp som inte ens naprapaten kan rå på.

Men det är bara att acceptera att så här ser mitt liv ut....men det finns saker som jag KAN ändra på....det är mycket som händer som ger mig positiv energi och harmoni. Och jag är så tacksam för vissa människor i min närhet som finns där och stöttar, som skrattar med mig, som tror på mig.Vi kanske inte ses så ofta men var och en av er är värda er vikt i guld! <3

Kommentarer
Postat av: Grammis

Vet inte vad jag tillhör. Jag tror inte på dig, när du far omkring som en tätting. Och jag skrattar oftast åt dig, med dina tokiga upptåg. Eller också skrattar jag bara för att du är ibland som en "skrattpåse". Kanske därför jag tycker om dig! Kram

2011-03-23 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0