Vi går mot ljusare tider....

Vilken helg vi haft! Sol, blå himmel och nästan lite vårkänslor :)
Sovmorron, trevlig visning, fått en massa gjort, gratulerat Lillstrumpa, promenerat i solskenet, god mat och familjemys....detta är min helg i kort sammanfattning.

Idag har jag möblerat om lite....stuvat om kartonger ;) Förberett för vår "inneboende".....på onsdag är det äntligen op dags för sonen och sen ska han bo hos oss ett tag och bli lite ompysslad <3

Imorron blir en dag full av pusslande så allt är förberett tills vi kommer hem från sjukhuset, och att jag har allt jag behöver inför helgens bravader i Stockholm :)
Den som inte är där kommer missa en hel del kan jag säga ;)

Enhetsmöte i morronkväll ska hinnas med också, vi blir en liten men tapper Änglaskara som ska fika tillsammans på Internationella kvinnodagen....stackars B som kommer va ensam karl hahaha

Känner mig lycklig och hamonisk ikväll.....kan det bero på att jag går omkring i myskläder, tofflor, osminkad och med smutsigt hår i en tofs?! Så skönt det är ibland att bara vara ENKEL!! :D
Och även om vi nu går mot ljusare tider är jag glad för att det är mörkt just nu HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att du börjat blogga igen Gittan!!! :)

2011-03-07 @ 21:03:00
URL: http://missmariafia.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt att du börjat blogga igen Gittan!!! :)

2011-03-07 @ 21:03:25
URL: http://missmariafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0