Händelserik måndag

Äntligen fick vi låna flyttkartonger! Tack J för att du kom med dom i morse!

Vi pratade en stund och kom fram till att vi gått isamma skola...världen är allt bra liten :)

Åkte iväg till gymet...det går tröööögt....har ingen ork eller lust heller för den delen.
Efter lunch bestående av rester från gårdagen, hämtade jag och K mamma för att åka och fira Lucas 1 årsdag <3
Så stor han blivit lillplutten...vi fick massor av pussar vilket gjorde hans mamma avundsjuk haha

Handlade med mamma och lämnade av henne
Hem för att lämna ut leverans med Pl....fixade broccoligtatäng till middag och fick besök av sonen som ville låna skrivaren för att kunna fixa en del ärenden

Nu ska jag rensa ur ett par skåp....fast egentligen vill jag gå och lägga mig
Var ska jag hitta orken till detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0