Kan man få slippa?

Den nedåtgående sprialen är nu nere på källarnivå.
Mina två senast visningar har landat på ca 500 kr st....jag får alltså betala för att jobba eftersom det inte ens går ihop till bensinen!!
Mina nyaste provsvar kom igår....jag kunde ju talat om redan innan ungefär hur det skulle se ut, känner det sååå väl :/
Min kropp går på tokvarv, har hjärtklappning...musklerna "tuggar" och det kryper i kroppen
Det går inte att varva ner...går inte att sova...går inte att sluta gråta

Flyttkartongerna ligger fortfarande kvar på altanen....jag har packat en och annan liten låda, sen skakar jag, svettas och stammar och måste lägga mig

Nu ska jag iväg på en visning där jag inte vet om det kommer nån gäst, för värdinnan har inte fått ett enda svar!

Jag skulle gärna vilja slippa ALLT just nu...precis ALLT
Bara ligga i en säng och dumglo in i väggen
Fy så hemskt det är att må så här....kan inte för mitt liv komma på när jag önskade mig detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0