Tradig söndag

Kände på mig redan när jag klockan ringde i morse att det inte skulle bli nån bra dag idag...ibland känner man det intensivt bara.
Gick upp och tog min medicin och åt en smörgås....regnet smattrade på rutan så jag kröp ner en stund till

Familjen vaknade....jag förberedde middag, fixade med disk...gjorde mig i ordning....åt lunch och så åkte jag till Ödeshög.
Sa till familjen att det känns väldigt låååångt att åka dit idag :)

När jag dukat mitt bord satt värdinnan och grät...av 9 gäster som tackat ja kom en!
Hon försökte nå de andra när dom inte dök upp men ingen svarade.
Så det gick inte ens ihop till bensinen idag kan jag säga

Hem och fixa sås...sambon hade satt igång kastrullen med potatis jag skalat innan jag åkte
efter lite mat ska jag nu bänka mig i soffan....huvudet värker och humöret är under skosulorna
Lite får jag allt skylla på hormonerna :)

Gästen som kom var himla trevlig...vi tre hade diskussioner om det mesta här i livet medan dom bläddrade i katalogerna...när vi kom in på ålder så undrade hon om vi andra hade funderat på hur livet skulle bli efter 40?!
Jag fick ta fram mitt körkort för att visa hur GAMMAL jag är för det kunde hon aldrig tro! HAHAHA Det var dagens positiva kick...den varade en stund, tills jag kom hem och satte igång datorn och såg meddelanden....:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0