Vi fortsätter på lördagen...

Efter det att jag skrev här sist så åkte jag och handlade middagsmat.
Åkte till pappa och umgicks med honom...han var jättepigg i dag, pratade mycket/högt och tydligt vilket gjorde mig glad :)
Han musmsade banan, drack festis och vi pratade en lång stund tills jag såg att han tröttnade.Frågade om han ville lägga sig men han undrade om det fanns nån film att se.
Så vi fyllde en skål med choklad, stoppade en festis i tröjfickan och körde ut idagrummet
där satte vi igång Göta Kanal. Snart kom den ena efter den andra rullstolen och placerade sig runt omkring
Vi bjöd runt vår godisskål och pappa såg såå nöjd ut.
Just  i det läget kramade jag honom hej då..klappade lite på honom och gick iväg för att ta hissen ner.
Han vinkade glatt efter mig när jag gick

Åkte iväg för att leverera lite ljus...for sen till gymet för ett lättpass. Kroppen har fan ingen ork!
Blir så frustrerad!!

Hem för att laga lite mat...fläskfilé till mig och oxfilé till sambon. Till det åt vi klyftpotatis, pepparsås och grönsaker. Sköljde ner med ett glas cola zero ;)

Dottern åkte iväg för att grilla med sina bröder och några kompisar.
"Papsen" och jag hamnade i soffan i paltkoma och slog igång ett avsnitt av Alcatraz

Tog sen en promenad för att få lite frisk luft och rensa tankarna lite. "Skiten" tränger sig på hela jävla tiden :/

Nu ska vi se ännu ett avsnitt....jäkla bra serie måste jag säga

Har fått ett meddelande från en rar, go tjej som gjorde mig glad för en stund <3

Och ett samtal från en av kollegorna som haft en toppenvising och fick en ny rekryt på köpet. Det gör mig verkligen jätteglad. Nu är hon ett steg närmar sitt mål och jag håller alla tummar för att hon ska lyckas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0